3-2-6 هندوستان

قطعه‌سازی‌ها در هندوستان در حال توسعه

Development of parts manufacturing in India

98-11-36

درحوزه قطعه‌سازی، تنوع و کمیت‌ها در حال افزایش اند و اهمیت فزاینده‌ای در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی، باغبانی و خاک‌ورزی از هیدرولیک و پنوماتیک تا الکترونیک، برای تولید لوازم جانبی، آبیاری و سمپاشی محصولات زراعی و باغی گرفته تا مجموعه‌های متنوع عناصر و قطعات جداگانه برای انواع ماشین‌ها و تجهیزات به عنوان «قلب» محصولات مکانیزه، پیدا کرده است.
اما مهم‌تر از همه، قطعه‌سازی برای توسعه بخش ضروری است، زیرا بخش بزرگی از نوآوری‌های فناوری که در زمینه مکانیزاسیون اتفاق می‌افتد، ناشی از تحقیق، تکامل و پیشرفت‌های کیفی مرتبط با این حوزه است. دایرکتوری ایجاد شده توسط اتحادیه comacomp، انجمن تحت حمایت FederUnacoma که به نمایندگی از تولیدکنندگان قطعات در هندوستان تشکیل شده است، ویترینی را برای این فناوری‌ها و شرکت‌هایی که آن‌ها را توسعه می‌‌دهند، فراهم می‌‌کند و کانون توجه را در زمینه دیگری متمایز می‌‌نماید که نشان‌دهنده تعالی مهندسی ایتالیایی است.
دایرکتوری 2019-2020، که تولید حدود 95 شرکت پیشرو را نشان می‌‌دهد، نمایش قدرتمندی از کیفیت و وسعت دامنه‌ای است که بخش می‌‌تواند ارائه کند. از همه مهم‌تر این که، دایرکتوری ابزاری کاملا منحصر به فرد و ارزشمند را به اپراتورهای تجاری ارائه می‌‌دهد و به شش زبان ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، چینی و روسی با گرافیک و با کیفیت بالا، همراه با تصاویر و جزئیات فنی برای هر محصول، چاپ شده است و کمک می‌‌کند تا در این بخش تخصصی، عرضه را با تقاضا مطابقت دهید.
به‌طور کلی دایرکتوری فلسفه شکل comacomp را بیان می‌‌کند، انجمنی که یک هدف دو برابری را دنبال می‌‌کند: ارتقاء جهانی و نقش صنعت قطعات و ارائه خدمات به شرکت‌‌های انفرادی، کمک به بالابردن دید آنها و گسترش تجارت آنها. فرصت‌‌ها در بازارهای مختلف در سراسر جهان در دستور کار قرار داده شده است.

در این نمایشگاه بسیاری از تجار و روزنامه نگاران از قاره آفریقا بودند که یکی از آنها از کشور زامبیا علاقه زیادی برای همکاری با سردبیر مجله کشاورز نشان داد و حتی از وی دعوت کرد که باب همکاری‌های تجاری را بین دو کشور توسعه دهد

در این نمایشگاه با یک دستگاه برداشت غلات و تعویض هد آن و سایر محصولات آشنا شدیم که صنعتگران هندی آن را نوآوری جدیدی برای کشاورزان میان حال معرفی کردند.

نوعی تراکتور شاسی‌بلند که برای عملیات داشت در مزارع ذرت و سایر محصولات مرتفع، نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بود

یک عکس یادگاری از چپ به راست: درخشان، عباس زاده، گل افرا و دوست هندی ما که اصرار به گرفتن عکس با ما داشت.

نمونه ای از یک دستگاه نشا کار کوبوتا به همراه تراکتوری که مشابه آن در مزارع ایران نیست، در غرفه بزرگ کوبوتا نظر ما را به خود جلب کرد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا