3-1-1 خراسان

سعی ما در برگزاری این نمایشگاه ، رونق کسب و کار شرکت کنندگان است

98-12-18

دکتر عاجزی ،  مدیر وبرگزار کننده نمایشگاه کشاورزی مشهد:

‌نمایشگاه‌ها محل گفت و گو و طرح مشکلات است که تولیدکننده، مصرف‌کننده و متولی در کنار هم بحث می‌کنند و هر کجا این سه گروه در کنار هم قرار گرفتند توفیق حاصل شده است.

تعداد22700 نفر شامل متخصصان و خبرگان در سال گذشته از این نمایشگاه بازدید کردند و ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان بطور مستمر صورت گرفته است، که حضور این حجم بازدیدکننده می‌تواند جالب توجه باشد.

مهندس اورانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی به تمام مراجع ذیربط اطلاع رسانی کرده‌است تا رونق تولید بیش از پیش در بازدید از این نمایشگاه اتفاق بیفتد

کشاورز پیشرو، در استان خراسان رضوی انبوه است و 560 نفر از این کشاورزان همین امروز از نمایشگاه دیدن کردند و در روز سوم و چهارم نیز این برنامه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

مهندس اورانی توصیه کرد که عرصه 45 هکتاری شهید هاشمی‌نژاد را برای برگزاری نمایشگاه‌ها در فصل مناسب در اختیار برگزارکننده‌ها قرار می‌دهیم.

در سال‌های گذشته بسیاری ازکشاورزان مطرح با نماشگاه قهر کرده بودند که این ارتباطات متحول شد و به عنوان مهم‌ترین ابزار رونق کسب و کار معرفی می‌شوند.

اکنون به تعداد نمایشگاه‌ها در کشور نیز فکر می کنیم که به نقل قول از سوی برخی از شرکت کننده ها،تعدد نمایشگاه‌ها ، هزینه‌ساز شده است و بنابراین توصیه می‌شود اگر در 4 نقطه کشورمان نمایشگاه‌های قوی برگزار کنیم می‌تواند آینده ساز تر باشد ومی توانیم از هزینه‌های اضافی که به شرکت‌کنندگان تحمیل می‌شود بکاهیم.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا