1-1-2 کمباین

از ده محصول جدید در حوزه صنعت آستان قدس تعداد چهار محصول سهم کمباین سازی اراک است

98-10-11

دکتر فاطمی امین ، مدیرعامل اقتصادی استان قدس رضوی:

از ده محصول جدید در حوزه صنعت آستان قدس تعداد چهار محصول سهم کمباین سازی اراک است

امروز در دو بعد ملی و خود کمباین سازی همزمان با سالگرد 50 امین سال فعالیت برای اولین تولید آن که بیلر بود و سایر محصولات تولیدی ، با تولید کمباین که امروز برداشت شالی به عهده دارد ، پایداری شرکت کمباین سازی ایران را تحکیم می‌بخشد و خوشحالیم که به خاطر تزلزل‌های بازار در سال‌های گذشته ، این فراز ونشیب‌ها را پشت سر گذاشته و امروز با استواری و آینده‌سازی مطمئن تر پیش برود.
در بعد ملی این چنین تعریف می‌شود که ، تولید کننده برنج هستیم، ولی چرا نتوانیم از صفر تا صد آن را بدون وابستگی پیش ببریم که تراز تجاری کشور را نیز تحت تأثیر مثبت قرار دهیم. این وابستگی ها امروز کاهش یافته و بخش کوچکی از امنیت غذایی کشور توسط این مجموعه تأمین شده است و این توفیق در راستای تأمین چشم‌اندازهای تدوین شده صورت گرفته است.
با نقش آفرینی ملی که این مجموعه به عهده گرفته است ، کمباین سازی ایران و صنایع پیشرفته رضوی ، ده ساله آینده ایران و جایگاه جهانی را پیش روی خود قرار داده و شایسته است که با این روند بتوانیم به اهداف خود در واحد زمان تحقق بخشیم. و از 10 محصول ، تعداد 4 محصول سهم کمباین سازی نیز تحقق پذیرد. از اواخر امسال لازم است تعدادی محصولات پیشرو را در جمع شما عزیزان شاهد بر راه‌اندازی و رونمایی آن نیز باشیم.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا