1-7-2-1 ترا ریخته

تراریخته و بیوتروریسم به طور ترکیبی برعلیه امنیت کشورمان با هم عمل می‌‌کنند

Transgenic (GMO) is as Bioterrorism

  • مسئولانی که بی‌تفاوت از کنار این فاجعه می‌‌گذرند، تحت تأثیر دوستان یا همکارانی که خواسته یا ناخواسته قصد نابودی مزارع کشورمان را دارند، قرار نگیرند
  • آن‌‌هایی که ناآگاهانه از محصولات وارداتی و تولید تراریخته دفاع و تجارت می‌‌کنند، می‌‌توانند همدست دشمنان کشورمان محسوب شوند.

اخیراً قانونی کشف شده است به نام «ژن فلو»، که ژن تراریخته‌ای است تا به گیاهان ارگانیک بپرد. یعنی اگر یک مزرعه سنتی در محلی قرار دارد، مزرعه تراریخته در جای دیگر، سه سال بعد آن مزرعه هم تراریخته می‌شود و چهار سال بعد، آن یکی دیگر و در نهایت، تمام آن منطقه تراریخته می‌‌شود، که بعد از بیست سال در ایران اصلا گیاه بومی نخواهیم داشت.

اگر این حرف‌های من جدی گرفته نشود، برنج خوش‌طعم ایرانی نابود خواهد شد و تراریخته تمام ایران را فرا خواهد گرفت. همه مزارع را تراریخته می‌‌کنند حتی دام‌هایمان را، که این پدیده، یک توطئه بیوتروریستی است که اسمش را می‌توان آگروتروریسم گذاشت، زیرا «بیو» برای انسان است اما «آگرو» برای زراعت و دامپروری است. بدین‌خاطر ما توصیه کردیم که در مجلس پنج سال این پدیده شوم را هم در واردات، هم در کشت و هم مصرف آن را ممنوع کنند.

ولی ببینید چه بازی برای ما درآورده‌اند، مصوبه مجلس که شش ماه پیش ثبت گردید و ممنوعیت واردات، کشت و مصرف تراریخته تصویب شد مگر با اخذ مجوز. حالا یک سال پیش مطلع شده‌‌اند که باید مجوز بگیرند و رفته‌‌اند یک آزمایش ساختگی درست کنند اما کجا؟ در مرکز تحقیقات امنیت غذایی دانشگاه شهید صدوقی یزد که بدین منظور دو نوع مطالعه انجام داده‌اند، که فاز اول آن کتابخانه‌ای و  فاز دوم نود روزه بوده و بعد از آن رئیس محیط زیست می‌گوید:

پس از سه سال و هفت ماه، تحقیقات دانشگاه یزد اعلام کرده که برنج تراریخته خطری ندارد، در حالی که اصلاً این مرکز یک سال است که افتتاح شده است. بروید تاریخ افتتاحش را ببینید که دارند روبان‌‌ها را پاره می‌‌کنند. بعد از آن من با رئیس این مرکز تلفنی صحبت کردم که آقای دکتر چرا به مردم دروغ می‌‌گویید؟ چه منافعی پشت این نقشه است؟ که پاسخ دادند: نه آقای دکتر قبل از افتتاح داشتیم کار می‌‌کردیم. می‌‌گویم قرارداد پروژه‌تان برای یک سال پیش است، من سر پروژه شما آمده‌ام.

به همین شکل داستان یک مافیای بزرگ تراریخته شکل گرفته است. سندی از CIA به دست آمده است که اینها هدفشان دیگر جنگ با ما نیست، زیرا در ایران اصلاً نمی‌توانند جنگ راه بیاندازند و اسرائیل
می‌داند که آمریکا دیگر حریف ما نخواهد شد، چرا که شهرک‌‌های موشکی ما و توان دفاعی ما، جملگی نشان دادند که  داعش را ما نابود کردیم و  اینها نظام جمهوری اسلامی را هم در 40 سال گذشته نتوانستند ساقط کنند، لذا شیوه‌‌های جدیدی را برای سقوط نظام شروع کرده‌اند، ضمن اینکه با این اشتباه بزرگی که آمریکای خیانتکار در شهادت سردار سرافرازمان انجام داده، تیر خلاص را به خود و هم‌دستانش زده است.

من به عنوان کسی که به مدت 34 سال است در حوزه «بیوتروریسم» کار می‌‌کنم، از سال 1363، دیگر مثل کارآگاهی شده‌ام که آنتن‌‌هایم تهدیدها را حس می‌کنند، از من می‌‌پرسند شما سال 91 تنها بودید که این کار را شروع کردید، ولی امروز سرلشگر جعفری در مورد مخاطرات تراریخته اظهارنظر کرده، سردار جلالی گفته که تراریخته یک تهدید بیوتروریستی است، امیر پوردستان اعلام کرده که بیوتروریسم و تراریخته با هم در جنگ ترکیبی هستند، سردار صفوی سال 95 گفته که تراریخته اصلا برای براندازی نظام است، چون زیرساخت‌های کشاورزی ایران را نابود می‌‌کند، دکتر ولایتی هم بالاخره اخیراً به صحنه آمد و گفت که تراریخته ریشه زیست و حیات ایران را نابود خواهد کرد، و خوشبختانه تلاش ما نتیجه‌‌بخش بوده، زیرا امروز  دیگر سران نظام را یک‌صدا برای مبارزه با این پدیده شوم کنار خودمان داریم.

 

بهمن 98-سال 41-شماره 482-ص 42

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا