1-7-1-5 برنج

معرفی برنج ارگانیک ایرانی در نمایشگاه 2019

98-10-23

ادامه بازدید ازنمایشگاه اگری‌تکنیکا 2019

معرفی برنج ارگانیک ایرانی در نمایشگاه اگری تکنیکا 2019 در یک همایش کوچک در گوشه‌ای از سالن نوآوری ها در نمایشگاه آگری تکینیکا که بنا به دعوت سازمان FAO از کشورهای مختلف جهان سازماندی و مدیریت شده بود ، مدیرعامل شرکت «بینج بار» Binjbar از طریق ویدئو کنفرانس با همکاری یکی از دانشجویان دانشگاه هانور ، اقدام به معرفی برنج ارگانیک تولید ایران با نام طارم ، روشن و فجر کردند.
در این کنفرانس ، برتری های برنج ایرانی ، گستردگی بازار آن در ایران و سایر نقاط جهان و روش‌های کاشت ، داشت و برداشت و تمهیداتی که این شرکت در عمل‌آوری این نوع برنج ها در مناطق برنج خیز شمال ایران که مزه ، عطر و محتوای استثنایی غذایی آن تشریح شد.
مدیرعامل شرکت «بینج بار» روش‌های سنتی کشت برنج ، روش های کوددهی ، دفع آفات، زنجیره‌های تولید تا مصرف و قیمت تمام شده از مزرعه تا سر سفره مردم و نیز آمادگی صادرات و تمیز دادن برنج با کیفیت و تقلبی را برای حاضران شرح داد و افزود که این شرکت با روش های ذائقه سنجی و عرضه برنج های پخت شده بدین منظور و اعلام آمادگی پس گرفتن برنج های فروخته شده یا مدیریت می کنند. وی روش های کشت برنج به صورت مکانیزه را نیز تشریح کرد و خرید برنج از زنجیره تولید تا بازار را به صورت اینترنتی ، کنترل قیمت ها براساس کیفیت ها و نحوه کنترل آن از صفر تا صد را به اطلاع علاقه مندان رسانید و به گروه حاضر در کنفرانس از موسسه انتشارات گل‌افرا وعده داد که اطلاعات تکمیلی را در مورد فعالیت این شرکت که برای صادرات برنج ارگانیک ایران برنامه ریزی کرده است ، ارائه دهد. برای یک اطلاعات بیشتر در مورد خرید و صادرات برنج‌های با کیفیت تحت مدیریت این شرکت، با نشانی زیر تماس حاصل فرمایید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا