3-2-6 هندوستان

قطعه‌سازی‌ها در هندوستان در حال توسعه‌اند

Development of parts manufacturing in india

درحوزه قطعه‌سازی، تنوع و کمیت‌ها در حال افزایش و اهمیت فزاینده‌ای در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی، باغبانی و خاک‌ورزی از هیدرولیک و پنوماتیک تا الکترونیک، برای تولید لوازم جانبی، برای سمپاشی محصولات زراعی و باغی و آبیاری گرفته تا مجموعه‌های متنوع عناصر و قطعات جداگانه برای انواع ماشین‌ها و تجهیزات به عنوان اجزایی هستند که “قلب” همه محصولات مکانیزه را تشکیل می‌دهند.

اما مهمتر از همه، مشاغل قطعه‌سازی برای توسعه بخش ضروری است، زیرا بخش بزرگی از نوآوری‌های فناوری که در زمینه مکانیزاسیون اتفاق می‌افتد، ناشی از تحقیق، تکامل و پیشرفت‌های کیفی مرتبط با این حوزه است. دایرکتوری ایجاد شده توسط اتحادیه comacomp، انجمن تحت حمایت FederUnacoma که به نمایندگی از تولیدکنندگان قطعات در هندوستان تشکیل شده است، ویترینی را برای این فناوری‌ها و شرکت‌هایی که آن‌ها را توسعه می‌‌دهند،فراهم می‌‌کند و کانون توجه را در زمینه دیگری متمایز می‌‌نماید که نشان‌دهنده تعالی مهندسی ایتالیایی است. دایرکتوری 2019-2020، که تولید حدود 95 شرکت پیشرو را نشان می‌‌دهد، نمایش قدرتمندی از کیفیت و وسعت دامنه‌ای است که بخش می‌‌تواند ارائه کند. از همه مهمتر این که، ابزاری کاملا منحصر به فرد و ارزشمند را به اپراتورهای تجاری ارائه می‌‌دهد و چاپ شده به شش زبان ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، چینی و روسی- با گرافیک و با کیفیت بالا، همراه با تصاویر و جزئیات فنی برای هر محصول، دایرکتوری کمک می‌‌کند تا عرضه را با تقاضا در این بخش تخصصی مطابقت دهید.

به‌طور کلی دایرکتوری فلسفه شکل comacomp را بیان می‌‌کند، انجمنی که یک هدف دو برابری را دنبال می‌‌کند: ارتقاء جهانی تصویر و نقش صنعت قطعات و ارائه خدمات به شرکت‌‌های انفرادی، کمک به بالابردن دید آنها و گسترش تجارت آنها. فرصت‌‌ها در بازارهای مختلف در سراسر جهان در دستور کار قرار داده شده است.

 

بهمن 98-سال 41-شماره 482-ص 36

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا